Obchodní podmínky
Službu PrověřNájemníka.cz poskytuje QualiRent, s.r.o., IČ 21164193, se sídlem Na Slupi 1485/10, Nové Město, 128 00 Praha, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 397627,
1. Kontaktní údaje poskytovatele služby
1.1 Podpora: podpora@provernajemnika.cz
2. Úvodní ustanovení
2.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen “Podmínky”) upravují práva a povinnosti mezi poskytovatelem služby PrověřNájemníka.cz, společností QualiRent s.r.o. (dále jen “Poskytovatel”) a zákazníkem (dále jen “Zákazník”), který si objednává hodnocení údajů o třetí osobě na základě jejího souhlasu.
2.2 Práva a povinnosti těmito obchodními podmínkami výslovně neupravená se řídí ustanoveními příslušných právních předpisů, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění.
3. Objednávka služby
3.1 Zákazník si může objednat službu PrověřNájemníka.cz prostřednictvím webových stránek Poskytovatele.
3.2 Služba PrověřNájemníka.cz se objednává zakoupením kreditu. Cena kreditu je 349 Kč.
3.3 Objednávka je závazná po potvrzení ze strany Poskytovatele zakoupením kreditu.
3.4 Zakoupený kredit má platnost 24 měsíců od data zakoupení. V této lhůtě má zákazník možnost zaslat žádost o hodnocení. Po uplynutí této doby bude nevyužitý kredit neplatný a nebude ho možné použít. Kredit není možné vrátit ani vyměnit za hotovost.
3.5 Zákazník je povinen uhradit cenu za poskytnutí služby způsobem, který v objednávce vybral, a to online platbou prostřednictvím poskytovatelem používaného platebního systému.
4. Poskytování služby
4.1 Obsahem služby PrověřNájemníka.cz je na základě uplatnění kreditu vyhotovení elektronického dokumentu (dále jen "Hodnocení"), jehož obsahem je soubor indexu (QRI), číselných skóre a obecných závěrů u hodnocených oblastí o hodnocené osobě.
4.2 Poskytovatel se zavazuje provést hodnocení údajů na základě souhlasu.
4.3 Hodnocení bude provedeno do 5 pracovních dnů od odeslání vyplněného formuláře a potvrzeným souhlasem o zpracování poskytnutých a ověřovaných údajů.
4.4 Hodnocení je přístupné zákazníkovi, tedy osobě, která hodnocení objednává, a to za odměnu dle ceny v kapitole 2. Objednávka služby.
4.5 Údaje o hodnocené osobě jsou získány z následujících zdrojů:
- 4.5.1 Výpisu ze služby NejsemDlužník.cz na základě zmocnění ověřované osoby
- 4.5.2 Údajů ze služby Bank ID na základě souhlasu ověřované osoby
- 4.5.3 Veřejné databáze Policie ČR – Pátrání po osobách
- 4.5.4 PDF dokumentů poskytnutých ověřovanou osobou
4.6 Hodnocení ze služby PrověřNájemníka.cz bude zákazníkovi zpřístupněn v elektronické podobě v rozhraní „Můj PrověřNájemníka.cz“, a to pouze v případě, že je provedena úhrada služby.
4.7 Hodnocení ze služby PrověřNájemníka.cz bude zákazníkovi zpřístupněn v elektronické podobě v případě, že hodnocená osoba souhlasí se zpracování poskytnutých údajů prostřednictvím souhlasu v rámci odeslání formuláře ve službě PrověřNájemníka.cz.
4.8 Po uhrazení odměny zákazník odesílá žádost o vyplnění formuláře třetí osobě (možno i sobě samému) skrze jeho emailovou adresu. Údaje této osoby jsou na základě souhlasu zpracovány, ověřeny a výsledky interpretovány v hodnocení.5. Práva a povinnosti Zákazníka
5.1 Zákazník je povinen zahájit proces realizace zasláním žádosti o vyplnění formuláře hodnocené osobě skrze webovou aplikaci na emailovou adresu hodnocené osoby.
5.2 Zákazník je povinen zajistit vyplnění formuláře a poskytnutí souhlasu se zpracováním dat třetí osobou.
5.3 Zákazník bere na vědomí, že Poskytovatel není odpovědný za nedodání informací a dat hodnocených osob. V takovém případě nelze vyhotovit vyhodnocení, služba se považuje za splněnou, a zaniká nárok na vrácení ceny za hodnocení.
5.4 Zákazník bere na vědomí, že Poskytovatel není odpovědný za správnost údajů dodaných hodnocenou osobou a bere na vědomí, že reklamaci z důvodu chybně uvedených informací není možné vyhovět.
5.5 Zákazník odpovídá za to, že hodnocení ze služby PrověřNájemníka.cz nebude předávat dalším osobám nebo subjektům. Poskytovatel nenese odpovědnost za to, že osoba nebo subjekt, které zákazník hodnocení ze služby PrověřNájemníka.cz zpřístupnil, hodnocení zneužije.
6. Práva a povinnosti Poskytovatele
6.1 Prodávající po obdržení objednávky zašle na e-mail uživatele potvrzení o uzavření smlouvy.
6.2 Poskytovatel se zavazuje chránit osobní údaje třetí osoby v souladu s platnými právními předpisy.
6.3 V případě nedostupnosti služby NejsemDlužník.cz nebo veřejně dostupných databází z důvodu technických problémů na straně provozovatelů těchto databází, bude hodnocení zasláno po obnovení dostupnosti příslušné databáze bude uživateli doručeno nové hodnocení. V takovém případě může dodání hodnocení překročit 5 dnů, maximálně však 5 dnů + doba výpadku.
6.4 Poskytovatel služby odpovídá zákazníkovi za to, že poskytnuté hodnocení nemá vady (s výjimkou vad způsobených uživatelem, např. nesprávným zadáním údajů), tedy že odpovídá údajům poskytnutých ze zdrojů na základě vstupů hodnocených osob.
6.5 Jestliže Zákazník zjistí, že hodnocení obsahuje nepravdivé nebo nepřesné informace, je oprávněn tuto informaci sdělit poskytovateli prostřednictvím Podpory. Takové zjištění neopravňuje zákazníka vrátit hodnocení zpět, ani nepůsobí vznik nároku na vrácení uhrazené ceny za hodnocení. V případě uplatnění práva z vadného plnění nebo jakékoli jiné stížnosti se uživatel obrátí na podpora@provernajemnika.cz.
6.6 Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout provedení hodnocení v případě, že nejsou splněny podmínky uvedené v těchto Podmínkách.
7. Poučení o zpracování osobních údajů
7.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje v souladu s nařízením GDPR.
7.2 Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v zásadách ochrany osobních údajů dostupných na webových stránkách Poskytovatele.
7.3 Poskytnutí osobních údajů pro účely vystavení hodnocení je dobrovolné, bez jejich poskytnutí však nelze službu zprostředkovat.
7.4 Poskytovatel bude zpracovávat osobní údaje poskytnuté v rámci žádosti o hodnocení ze služby PrověřNájemníka.cz a dále za účelem ochrany práv a právem chráněných zájmů Poskytovatele spočívajících v určení, výkonu a obhajobě právních nároků, jakož i obraně před uplatněním právních nároků po dobu tří let, případně, pokud v této době vznikne spor, po dobu trvání tohoto sporu.
8. Odstoupení od smlouvy
8.1 Pokud zákazník nemá o hodnocení nadále zájem, má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od potvrzení ze strany Poskytovatele, a to zasláním oznámení o odstoupení od smlouvy, jehož vzor je přístupný níže na adresu podpora@provernajemnika.cz. PrověřNájemníka.cz nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy, zákazníkovi vrátí platbu za hodnocení na účet, z něhož ji uhradil.
8.2 Zákazník nemůže od smlouvy odstoupit, v případě, že odeslal žádost o vyplnění formuláře třetí osobě (hodnocenému), jelikož služba tímto byla s jeho předchozím výslovným souhlasem splněna.
8.3 Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy ke stažení ve webové aplikaci v sekci "Podpora".
9. Závěrečná ustanovení
9.1 Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách Poskytovatele.
9.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto Podmínky kdykoliv změnit. Změny budou zveřejněny na webových stránkách Poskytovatele.
Objednáním služby souhlasíte se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, čímž zaniká vaše právo odstoupit od smlouvy.
Akutalizováno dne: 3. října 2024